טיפים לעיצוב מטבחים כפריים קטנים

חללים קטנים לא חייבים להשתוות לסגנון מוגבל. עם קצת דמיון וכמה טריקים עיצוביים שימושיים, החלל הקומפקטי שלכם יכול להתפאר בקסם ובחמימות הטמונים במטבחים כפריים קלאסיים. הנה כמה טיפים בטוחים למקסום החלל שלכם תוך הבטחת המטבח שלכם וחידוד את התחושה המזמינה של הכפר.

 

1. מדפים פתוחים

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגרום למטבח קטן להיראות מרווח יותר היא התקנת מדפים פתוחים. העיצוב הזה לא רק מציג את הכלים ואת פריטי האספנות היפים שלכם, אלא גם מפרק את החלל חזותית, מה שגורם לו להרגיש פחות מוגבל. חוץ מזה, אי אפשר להכחיש את האופי שמביאים מדפים פתוחים למטבחים כפריים.

2. קליל ומואר

שימוש בצבעים בהירים יותר, במיוחד בגווני לבן או שמנת, יכול לגרום לחלל להרגיש פתוח ואוורירי יותר. האור משקף טוב יותר משטחים חיוורים, ובמטבחים כפריים קטנים, פלטה בהירה יותר תגביר את האור הטבעי הזמין, ותגרום לחלל להיראות גדול יותר.

3. השתמשו במרחב אנכי

כאשר טביעת הרגל קטנה, הביטו כלפי מעלה. ווים על קירות, מתלים לסירים ויחידות אחסון גבוהות מנצלים את השטח האנכי הזמין. זה שומר את הדברים החיוניים בהישג יד ומספק פתרונות אחסון נוספים שאינם גולשים לשטח הדלפק היקר.

4. מכשירים משולבים

מכשירי חשמל אלגנטיים ומובנים יכולים לעשות עולם של הבדל במטבחים כפריים קטנים. על ידי מיזוג המקרר, מדיח הכלים או המיקרוגל לתוך הארון, אתם יוצרים מראה חלק שאינו שובר את הזרימה החזותית של החלל.

5. בחרו בכיור חווה

רק בגלל שזה מטבח קטן לא אומר שאי אפשר להשתמש בפריטי בעלי נוכחות. כיור בית חווה הוא לא רק פונקציונלי, לאור האגן העמוק שלו, אלא הוא גם חיוני למטבחים כפריים. בשילוב עם ברז גבוה בסגנון וינטג’, זה שידוך שנעשה בגן עדן כפרי.

6. שלבו ארונות חזית זכוכית

ארונות חזית זכוכית מבהירים את המראה של חלקי אחסון. הם שוברים את המונוטוניות של ארונות עץ רציפים ומאפשרים לכם להציג כמה חלקים נבחרים, להוסיף עומק ואופי למטבח.

7. הוסיפו אי נייד

אם חשבתם שאיים מיועדים רק למטבחים מרווחים, חשבו שוב. איים קטנים וניתנים להזזה יכולים לשמש כשטח דלפק נוסף, אחסון ואפילו מקום אוכל במטבחים כפריים. כאשר אין צורך, ניתן להחביא אותם, ולמקסם את הניידות בחלל.

8. בחרו בתבניות מעוצבות

בעוד שמטבחים כפריים כוללים לרוב דוגמאות יפות, בחלל קטן יותר, חשוב לא להציף את החלל. אולי תבחרו בחיפוי מעוצב או בווילון משובץ, אבל הימנעו מעיצובים מנוגדים מדי, שיכולים לגרום לחלל להרגיש עמוס.

9. משטחים מחזירי אור

מראות אינן מיועדות רק לחדרי אמבטיה או חדרי שינה. שקלו להשתמש בחיפויים מחזירי אור או במתקני מתכת מבריקים. אלמנטים אלו ישקפו אור ויעניקו אשליה של עומק, ויגרמו למטבח להיראות גדול ממה שהוא.

10. דילול

חלל עמוס מרגיש צפוף עוד יותר. ודאו שלכל דבר יש את מקומו במטבח שלכם. השתמשו באירגוניות, צנצנות וסלים כדי לשמור על פריטים מסודרים. ככל שהמשטחים נקיים יותר, כך המטבח ייראה מרווח יותר.

11. בחרו ריהוט קומפקטי

בחרו רהיטים בקנה מידה קטן יותר. שולחן קטן או כיסאות דקים יכולים לעשות הבדל עצום במידת הרווחה של המטבח. ריהוט רב תפקודי, כמו ספסל עם אחסון בפנים, הוא בונוס במטבחים כפריים.

12. הכניסו את האור

הבטיחו מקסימום אור טבעי על ידי בחירה בחלונות קלים. בין אם מדובר בווילון שקוף או בגוון פשוט, מתן אפשרות לאור השמש לזרום פנימה ישפר את החמימות והפתיחות של החלל.

 

יצירת השילוב המושלם של פונקציונליות וסגנון במטבחים כפריים קטנים יכולה להיראות מרתיעה, אבל עם הבחירות העיצוביות הנכונות, אתם יכולים להפיק את המרב מהחלל הקומפקטי שלכם. זכרו, המהות של מטבחים כפריים נעוצה בנוחות ובחמימות, אז התמקדו בפרטים המהדהדים בנוכחות הזאת. בין אם זה המרקם של מדף עץ, הברק של סיר נחושת, או הקסם של צנצנת קרמיקה וינטג’, כל אלמנט צריך לשקף את נשמת הכפר, מה שהופך את המטבח שלכם למקלט נעים בביתכם.

תוכן עניינים

תאמו פגישת יעוץ  ללא עלות
עם מעצב/ת הבית שלנו
בואו לפגישה עם אחד המעצבים שלנו, אשר יעזור לכם לעצב את המטבח המושלם בדיוק למידותיכם
השאירו פרטים או התקשרו אלינו

מאמרים נוספים

נגישות

חייגו עכשיו למטבחי ארבל