כיצד לבחור את החומרים המתאימים למטבח הכפרי שלכם

יצירת מטבח כפרי היא יותר מסתם אימוץ אסתטיקה. מדובר באוצרות חלל המהדהד עם אותנטיות, חום ומגע של נוסטלגיה. בלב כל מטבח כפרי עומדת בחירת החומרים. הטקסטורות והגוונים הללו ממלאים תפקיד חיוני בביסוס העיצוב, מה שגורם לו להרגיש גם חי וגם אהוב. אם אתם יוצאים למסע לבנות או לשפץ מטבח כפרי, הנה המדריך שלכם לבחירת החומרים המושלמים שמתיישרים עם הסגנון הנצחי הזה.

 

עץ ממוחזר:

מרכיב יסוד בעיצובי מטבחים כפריים רבים, עץ משוחזר משדר אופי. בין אם הוא משמש לארונות, למשטחים או כקורות חשופות, החומר הזה נושא עמו היסטוריה. הסימנים, השפשופים והפטינה המיושנת מספרים סיפורים מהעבר, ושילובם במטבח כפרי אומר לאמץ כל סיפור שהם מספרים.

אבן טבעית:

המרקם המחוספס והגוונים העשירים של אבן טבעית, בין אם זה גרניט או אבן סבון, מוסיפים אלמנט ארצי לכל מטבח כפרי. תחשבו על משטחי אבן, אי הסדירות במשטח האבן, בשילוב עם העמידות הטבעית שלה, הופכים אותה לבחירה מובילה עבור מי שמכוון לאותנטיות.

נְחוֹשֶׁת:

יש משהו כפרי מטבעו בזוהר החם של הנחושת. שילוב החומר הזה, בין אם בצורת כיור בית חווה, כלי בישול, או אפילו גופי תאורה, מכניס נופך של יוקרה כפרית. ככל שהנחושת מתיישנת, היא מפתחת פטינה, משתנה בצבע ובמרקם, מה שרק מוסיף לקסם של המטבח הכפרי.

אריחי טרקוטה:

עבור ריצוף או התזות גב, אריחי טרקוטה מציעים גם עמידות וגם כתם של חמימות. אריחים אלו, עם גווני האדום והחום העשירים שלהם, משדרים תחושה כפרית ים תיכונית ויכולים להוות תוספת אידיאלית לכל מטבח כפרי המכוון למראה שמש.

קרמיקה בעבודת יד:

אמנם לא חומר יסוד, קרמיקה בעבודת יד יכולה לגרום למטבח כפרי להרגיש שלם. בחרו בפריטים לא אחידים ולא מושלמים שמרגישים אומנותיים. זה יכול לכלול כלים, קערות, או אפילו פריטים דקורטיביים. הטבע הייחודי שלהם בולט ומשלים את נושא המטבח הכפרי.

בַּרזֶל חָשִׁיל:

מידיות לארונות ועד גופי תאורה, ברזל יצוק הוא עוד חומר נרדף לסגנון המטבח הכפרי. המראה הכהה והכבד שלו הופך אותו לניגוד נהדר לגוונים החמים יותר של עץ ואבן. בנוסף, העמידות שלו מבטיחה שהוא נשאר פונקציונלי תוך שמירה על האסתטיקה.

בָּמבּוּק:

עבור אלה המעוניינים לשלב בין כפריות לקיימות, הבמבוק מופיע כבחירה מובילה. בין אם זה משטחי במבוק, ריצוף או פתרונות אחסון, החומר הזה הוא גם ידידותי לסביבה וגם עולה בקנה אחד עם אווירת המטבח הכפרי. הגרגירים הטבעיים והמרקם של הבמבוק הופכים אותו למושך חזותי ולמישוש.

לְבֵנָים:

אם אתם שואפים למטבח כפרי עם טוויסט תעשייתי, קירות לבנים חשופים או כיסויי לבנים יכולים להיות הדרך ללכת בה. הם מציגים רקע בעל מרקם מחוספס, אידיאלי להדגשת חומרים ואלמנטים כפריים אחרים במטבח.

בדים בעלי מרקם:

חומרים במטבח כפרי עוסקים לא רק במשטחים הקשים. חשבו על טיפולי החלון, מפות השולחן או כריות הכיסא. בדים כמו יוטה, קנבס או כותנה מחוספסת יכולים למלא תפקיד מרכזי בשיפור התחושה הכפרית. בחר בגוונים טבעיים או דפוסים שקטים כדי לשמור על תחושה מלוכדת.

צבע גיר:

עבור ארונות או ריהוט במטבח הכפרי שלכם, צבע גיר יכול להיות טרנספורמטיבי. צבע בגימור מט זה אידיאלי ליצירת מראה מיושן, ועם הטכניקה הנכונה, הוא יכול להעניק לחלקים גישה של וינטג’ מושחת, מושלם לנושא הכפרי.

 

עיצוב המטבח הכפרי המושלם הוא מסע של בחירת החומרים הנכונים שלא רק מהדהדים את האסתטיקה אלא גם מספרים סיפור. מדובר באימוץ פגמים, לחגוג את האותנטיות ולהוקיר את החום שהחומרים האלה מביאים. בין אם אתם משפצים מטבח ישן או בונים אחד מאפס, קחו בחשבון את החומרים הללו. התוצאה הסופית תהיה מטבח כפרי שהוא גם מחווה לעבר וגם עדות לעיצוב נצחי.

תוכן עניינים

תאמו פגישת יעוץ  ללא עלות
עם מעצב/ת הבית שלנו
בואו לפגישה עם אחד המעצבים שלנו, אשר יעזור לכם לעצב את המטבח המושלם בדיוק למידותיכם
השאירו פרטים או התקשרו אלינו

מאמרים נוספים

נגישות

חייגו עכשיו למטבחי ארבל