פלטות הצבעים הטובות ביותר למטבחים כפריים

מטבחים כפריים הם התגלמות החמימות והנוסטלגיה, מעוררים זיכרונות מארוחות ערב משפחתיות, בקרים שטופי שמש, והארומה המנחמת של פשטידות תוצרת בית. בעוד שלאלמנטים העיצוביים כמו עצים כפריים ויצירות וינטג’ יש תפקיד משמעותי, פלטת הצבעים היא שקושרת הכל יחד. בחירת הגוונים הנכונים יכולה לעשות את כל ההבדל, ולהפוך מטבח פשוט למקלט כפרי נעים. הנה כמה מסכמות הצבעים הטובות ביותר למטבחים כפריים הלוכדים את הקסם המובהק הזה.

 

קרם ועץ קלאסי:

השילוב המרכזי במטבחים כפריים הוא השילוב של גווני שמנת עם עץ טבעי. ארונות שמנת בשילוב עם משטחי עץ וריצוף לוכדים תחושה כפרית אך נקייה. השילוב הנצחי הזה מייצר עבורכם קנבס מושלם לשלב בדרך צבעים נוספים דרך עיצוב וטקסטיל.

 

פסטל כחול לבן:

שואב השראה מהכפר הצרפתי, שילוב פסטלים כחולים ולבנים מביא תחושה רעננה ואוורירית. חשבו על ארונות לבנים עם מבטאים כחולים או אי כחול באמצע חלל לבן בעיקר. פלטה זו משרה שלווה ופשטות, יסודות של מטבחים כפריים.

 

צבעי מרווה ירוק ובז’:

ירוקים עמומים, המזכירים שיחי מרווה או עצים מרוחקים, מחוללים פלאים בשילוב עם קרמים בז’. התוצאה היא מטבח שמרגיש מחובר לטבע, מאזן גם חום וגם ויברציות נינוחות.

 

חמניות צהוב ועץ:

למי שרוצה להחדיר למטבח הכפרי שלהם מעט שמש, צהוב חמניות רך הוא בחירה מצוינת. בשילוב עם אלמנטים מעץ, התוצאה היא חלל תוסס וביתי כאחד. תוכנית זו לוכדת את התסיסה של יום קיץ באזור הכפרי.

 

אסם אדום ושמנת:

שואב השראה מרפתות ובתי חווה מסורתיים, אדום עמוק יכול להיות צבע המוקד. בשילוב עם קרם או בז’ רך, זה יוצר ניגודיות בולטת מבלי להכריע את החושים. שילוב צבעים זה מושלם עבור אלה המחפשים להחדיר קצת נועזות למטבחים הכפריים שלהם מבלי לסטות מהנושא הכפרי.

 

פחם וורוד רך:

עבור טוויסט מעט מודרני במטבחים כפריים, שקול ארונות או דלפקים אפורים פחם בניגוד לנגיעות של ורוד רך בצורה של טקסטיל, קרמיקה או צבע קיר. השילוב הבלתי צפוי הזה שומר על החום של פלטת צבעים מסורתיות תוך הוספת מגע עכשווי.

 

טורקיז ולבן:

בהשראת מטבחים כפריים אמריקאים וינטג’ משנות ה-50, שילוב של טורקיז ולבן הוא גם תוסס וגם נוסטלגי. ארונות טורקיז, במיוחד כשהם מקבלים גימור לא מושלם, בשילוב עם קירות ומשטחי עבודה לבנים, יכולים להחזיר את המטבח לזמנים פשוטים יותר.

 

חומים אדמתיים וירוקי יער:

כדי להשיג חיבור עמוק יותר עם הטבע במטבחים כפריים, שימוש בפלטה של חומים אדמתיים וירוק יער עמוק יכול להיות מעורר יוצא מן הכלל. זה כמו להכניס את החוץ פנימה, ליצור מרחב שמרגיש גם מקורקע וגם מנחם.

 

לבנדר ואפור רך:

הנהון נוסף אל הכפר הצרפתי, שילוב של לבנדר מושתק ואפור רך, יכול להיות קסום. בעוד שהלבנדר מכניס מגע של צבע ורומנטיקה, אפור מנחם את החלל, מבטיח שהוא לא ירגיש גחמני מדי.

 

חמאה ואלון:

צהוב עדין וחם, המזכיר חמאה, יחד עם הגוונים העשירים של עץ אלון, הוא עוד קלאסיקה למטבחים כפריים. שילוב זה עוסק כולו בחום, נוחות ומגע של אלגנטיות כפרית.

 

מטבחים כפריים הם שילוב של מסורת, חום וטבע. פלטת הצבעים הנכונה יכולה להקפיץ את החלל, מה שהופך אותו לפונקציונלי ומזכיר את חיי הכפר האידיליים. בין אם אתם נמשכים לעבר השילובים הקלאסיים או רוצה להציג מגע של מודרניות, המפתח הוא לבחור גוונים המהדהדים את המהות של הכפר. זכרו, מטבחים כפריים הם יותר מסתם חללים לבישול, הם המקום שבו נוצרים זיכרונות משותפים, וסיפורים ומסורות מועברות בו. בחרו פלטה שמוסיפה לנרטיב שברצונך ליצור בביתכם.

תוכן עניינים

תאמו פגישת יעוץ  ללא עלות
עם מעצב/ת הבית שלנו
בואו לפגישה עם אחד המעצבים שלנו, אשר יעזור לכם לעצב את המטבח המושלם בדיוק למידותיכם
השאירו פרטים או התקשרו אלינו

מאמרים נוספים

נגישות

חייגו עכשיו למטבחי ארבל