רעיונות למטבח כפרי לבית נעים

בעולם של היום, של נירוסטה ומינימליזם מלוטש, יש משהו מנחם ועמוק במטבח כפרי. עם הדגש שלו על חומרים טבעיים, גוונים חמים ומגע של נוסטלגיה, מטבח כפרי הופך ליותר מסתם מקום לבישול – הוא הופך ללב הבית. אם אתם חולמים ליצור מקלט כזה, הנה כמה רעיונות למטבח כפרי שבטוח יעוררו השראה.

 

עץ משוחזר:

בבסיסו של כל מטבח כפרי עומד השימוש הרב בעץ. אבל לא סתם עץ – עץ משוחזר, עם החריצים, והפטינה שלו, מפיח חיים והיסטוריה בחלל. שקלו להשתמש בו עבור משטחים, מדפים פתוחים, או אפילו אי כדי להביא עומק ואופי.

 

בחר בכיור חווה:

אלמנט חתימה של המטבח הכפרי, כיור החווה, הוא פרקטי ויפה כאחד. עשוי מחומרים כמו פורצלן או נחושת, האגן העמוק שלו מושלם לשטיפת סירים גדולים תוך כדי שהוא משמש כמוקד עיצובי.

 

משטחי אבן טבעית:

גרניט, אבן סבון, או אפילו צפחה. הקסם המחוספס של משטחי אבן טבעית משלים את החמימות של מטבח כפרי בצורה מושלמת. בשילוב עם ארונות עץ, הוא מייצר איזון בין הגולמי והמעודן.

 

ארונות בלויים:

במקום ארונות מלוטשים וטהורים, חשבו על ארונות בלויים, או אפילו צבועים ביד. המטרה היא לעורר תחושה של היסטוריה, ולגרום לתחושה שהארון ראה הרבה ארוחות וזיכרונות.

 

מדפים פתוחים:

שילוב של מדפים פתוחים במטבח כפרי מאפשר לכם להציג את כלי המטבח היקרים שלכם, כלים עתיקים, או אפילו אוסף של צנצנות וינטג’. מלבד היותו פונקציונלי, הוא מוסיף לאסתטיקה הכללית, גורם לחלל להרגיש חי.

 

פרטי ברזל יצוק:

מגופי תאורה ועד ידיות לארונות, פרטי ברזל יצוקים משרים במטבח כפרי מגע של קסם מהעולם הישן. הנוכחות הכהה והכבדה שלו מנוגדת יפה לקלילות של עץ ואבן, ומוסיפה עומק וממד.

 

גווני אדמה חמים:

כשאתם בוחרים פלטת צבעים למטבח כפרי, הישענו על גווני אדמה חמימים. תחשבו על קרמים רכים, ירוקים מרווה, כחולים מושלמים, או אפילו טרקוטה. צבעים אלו משלימים את החומרים הטבעיים הנפוצים במטבח כפרי.

 

מכשירי חשמל וינטג’:

בעוד שנוחות מודרנית היא חובה, אין שום נזק לעצב אותה בצורה וינטג’ית. מקררים או תנורים רטרו, במיוחד בצבעים כמו כחול רך או צהוב שמנת, יכולים להעצים את הקסם הכפרי של המטבח.

 

אריחים בעבודת יד:

עבור כיסויי גב או ריצוף, שקלו אריחי עבודת יד או טרקוטה. הפגמים שלהם הם היופי שלהם, הוספת מרקם וחמימות למטבח הכפרי.

 

אי מטבח הכפרי:

אי למטבח העשוי מעץ מחודש או מעוטר בחלק העליון שלו בבוצ’ר בלוק הופך להיות החלק המרכזי של כל מטבח כפרי. שפרו את המשיכה שלו עם כמה כיסאות בר וינטג’, ויש לכם מקום נעים לקפה של בוקר או לשיחה בערב.

 

אדן חלון בגן עשבים:

הביאו את הטבע פנימה על ידי הקדשת אדן החלון או שטח דלפק קטן עבור עשבי תיבול בעציצים. לא רק שהם מחדירים לאוויר ניחוחות רעננים, אלא הם גם מוסיפים נופך של ירק, תוך שימת דגש על הנושא המונע על ידי הטבע של מטבח כפרי.

 

קורות חשופות:

אם הארכיטקטורה של הבית שלכם מאפשרת, קורות עץ חשופות יכולות לשפר באופן דרמטי את התחושה הכפרית של המטבח. בין אם הם באמת מובנים או מתווספים לעיצוב, הם מושכים תשומת לב ומעגנים את החדר.

 

מזווה דלת אסם:

החליפו דלת מזווה מסורתית בדלת הזזה של אסם. פרקטי ומדהים מבחינה ויזואלית, זוהי תוספת שמדגישה את הנושא הכפרי.

 

יצירת מטבח כפרי היא יותר מסתם בחירות עיצוביות. מדובר בשזירת שטיח של זיכרונות, מסורות ואהבה לדברים הפשוטים יותר. כל אלמנט, מהיער והאבנים ועד הצבעים והטקסטורות, תורם לנרטיב  של חום, משפחתיות ויופי נצחי. כשעושים אותו נכון, מטבח כפרי מתעלה על טרנדים, ומציע מפלט נעים לדורות הבאים. לכן, כשאתם יוצאים למסע שלכם לעיצוב או שיפוץ, זכרו לשפוך לא רק משאבים אלא גם אהבה ומחשבה למטבח הכפרי שלכם. התוצאה בוודאי תהיה חלל שמרגיש כמו בית, במלוא מובן המילה.

תוכן עניינים

תאמו פגישת יעוץ  ללא עלות
עם מעצב/ת הבית שלנו
בואו לפגישה עם אחד המעצבים שלנו, אשר יעזור לכם לעצב את המטבח המושלם בדיוק למידותיכם
השאירו פרטים או התקשרו אלינו

מאמרים נוספים

נגישות

חייגו עכשיו למטבחי ארבל